17 öğrenci yedikleri şekerlemeden zehirlendi
Asayiş
13.05.2025 - 00:02, Güncelleme:
13.05.2025 - 00:02 8280+ kez okundu.
17 öğrenci yedikleri şekerlemeden zehirlendi
Bartın'da 17 ortaokul öğrencisi, yedikleri şekerlemeden zehirlendi.
Alına bilgiye göre, Bartın il merkezinde çöpte buldukları tarihi geçmiş şekerlemeden alan iki öğrenci, gittikleri Hasankadı Ortaokulu'nda bu şekerlemeleri öğrencilere dağıttı. Şekerlemeden yiyen 17 öğrenci, mide bulantısı ve kusma şikayeti ile kentteki hastanelere başvurdu. Öğrencilerin sağlık durumunun iyi olduğu açıklanırken, şekerlemeden numune alındığı belirtildi.
Jandarma ekipleri olayla ilgili inceleme başlattı.
Bartın'da 17 ortaokul öğrencisi, yedikleri şekerlemeden zehirlendi.
Alına bilgiye göre, Bartın il merkezinde çöpte buldukları tarihi geçmiş şekerlemeden alan iki öğrenci, gittikleri Hasankadı Ortaokulu'nda bu şekerlemeleri öğrencilere dağıttı. Şekerlemeden yiyen 17 öğrenci, mide bulantısı ve kusma şikayeti ile kentteki hastanelere başvurdu. Öğrencilerin sağlık durumunun iyi olduğu açıklanırken, şekerlemeden numune alındığı belirtildi.
Jandarma ekipleri olayla ilgili inceleme başlattı.
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
