Vali Arslan'dan Çocuklara Dijital Bağımlılık Uyarısı
Vali Arslan'dan Çocuklara Dijital Bağımlılık Uyarısı
Bartın Valisi Nurtaç Arslan, sinema tırında çocuklarla çizgi film izledi, meydanda kurulan stantları gezen öğrencileri ise dijital bağımlılığına karşı uyardı.
Bartın Valiliği tarafından Cumhuriyet Meydanı’nda Güçlü bağlar Sağlıklı Yarınlar isimli Bağımlılıkla Mücadele projesi yıl sonu programı gerçekleştirildi. Meydana Emniyet, jandarma, Yeşilay, Müftülük gibi kurumlar ile Aile ve Sosyal Hizmetler, Sağlık, Milli Eğitim, Gençlik ve Spor gibi il müdürlüklerinin stantları kuruldu. Meydanda bulunan TRT sinema tırında çizgi film izleyen öğrenciler de stantları gezerek, bağımlılık karşısında bilinçlendirildi. Çocuklar stantlarda bulunan broşürlere ve zeka ve strateji oyunlarına ilgi duyarken, velileri ise Bartın Emniyet Müdürlüğü bünyesindeki narkotik arama köpeği Sis’i severek, hatıra fotoğrafı çekildi.


Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
